Następne spotkanie odbędzie się 29 maja 2012 r.

na Uniwersytecie Warszawskim.

Formularz Kontaktowy

Wszystkich zainteresowanych uczestnictwem w najbliższym spotkaniu zapraszam do przesyłania zgłoszeń. System nie wysyła potwierdzeń. Do udziału w seminarium wymagane jest wypełnienie formularza kontaktowego.

 
 
 
 
* Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zgodnie z treścią ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 r. Nr 133 poz. 883)
* - pola wymagane

Prelegenci

 

 

Wojciech Boczoń - Ekspert zajmujący się tematyką finansów osobistych. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z produktami oszczędnościowymi, kontami osobistymi, kartami płatniczymi i bankowością elektroniczną. Jego zawodowe hobby to innowacje w produktach finansowych. Od 8 lat związany z branżowym serwisem PRNews.pl, od 2010 roku na stanowisku redaktora prowadzącego. Autor licznych poradników i artykułów na temat bankowości.

 

 

Magdalena Załubska - Król -  Absolwentka Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Jagiellońskiego, studiów podyplomowych z zakresu psychologii społecznej Wyższej Szkoły Psychologii Społecznej w Warszawie oraz Relacji Inwestorskich i Komunikacji Finansowej na SGH. Specjalista komunikacji korporacyjnej z doświadczeniem w największych instytucjach finansowych i czołowych agencjach PR. Były zastępca rzecznika prasowego Banku Pekao SA, odpowiadała za relacje z mediami finansowymi i komunikację produktową Banku. Wcześniej w renomowanych agencjach PR nadzorowała m.in. takie projekty jak: fuzja Banku Pekao SA i Banku BPH, wejście na polski rynek prywatnego banku Sal Oppenheim, obsługa komunikacyjna, w tym doradzctwo w procesie rebrandingu dla spółki Sygnity SA (wcześniej Computerland SA), issue management na rzecz szwedzkiego banku SEB, mniejszościowego udziałowca Banku Ochrony Środowiska. Współpracowała też m.in. z Vattenfall AG i BAE Systems. Karierę rozpoczynała w Raiffeisen Bank Polska SA.

 

 

Michał Macierzynski - Wiceprezes Fundacji InternetPR.pl, doktor nauk ekonomicznych, dyrektor Biura Innowacji w PKO Banku Polskim. Do maja 2010 analityk w firmie Bankier.pl SA, członek zarządu Związku Firm Doradztwa Finansowego. Założyciel i redaktor naczelny wortalu finansowego PRNews.pl i Przeglądu Finansowego Bankier.pl. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Adiunkt w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Autor licznych raportów, analiz, publikacji naukowych i artykułów prasowych na temat bankowości, a także marketingu i PR bankowego i bankowości elektronicznej.

 

 

Janusz Mieloszyk - Z BRE Bankiem związany od 2009 r. - do lutego 2012 r. pełnił funkcję General Managera odpowiedzialnego za czeski i słowacki oddział BRE Banku (mBank), sprawując bezpośredni nadzór nad zagranicznymi inwestycjami banku. Był odpowiedzialny za wprowadzenie na te rynki nowoczesnej bankowości internetowej. W marcu br. przejął stanowisko dyrektora w Departamencie Produktów Inwestycyjnych i Oszczędnościowych, gdzie zajmuje się tworzeniem strategii banku dla klientów detalicznych w zakresie oszczędności i inwestycji. Sprawuje również funkcję szefa obszaru w projekcie nowego mBanku.

 

 

Marek Gieorgica - Ukończył Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Ma blisko dziesięcioletnie doświadczenie w komunikacji i public relations. Przez 4 lata pracował w MSWiA jako szef zespołu komunikacji, a następnie rzecznik prasowy. Od 2005 roku pracował w agencji Piont of View jako senior project manager. Specjalizuje się w projektach z zakresu komunikacji finansowej oraz kryzysowej. Pracował między innymi dla Związku Banków Polskich, JP, Meritum Bank, mBank, Deloitte, Ernst&Young, ICG PLC, Reinassance Capital, Fidea Corporate Finance, Comperia.pl, CEDC.

 

 

Artur Adamowicz - Doradca ds. komunikacji specjalizujący się w budowaniu strategii wizerunkowych dla korporacji, menadżerów i przedsiębiorców. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu reputacją czołowych firm. Uczestniczył w wielu międzynarodowych projektach takich korporacji jak Dixons, Franklin Templeton czy Pioneer Investments. W TALKING HEADS odpowiada za tworzenie kompleksowych strategii komunikacyjnych i współpracę z czołowymi Klientami. Karierę zawodową rozpoczynał pod koniec lat 90-tych jako dziennikarz wyspecjalizowany w tematyce motoryzacyjnej i ekonomicznej w Pulsie Biznesu. Od 8 lat zajmuje się konsultingiem w zakresie komunikacji. Studiował psychologię oraz dziennikarstwo. Prywatnie smakosz i kucharz-amator, miłośnik motoryzacji, wierny muzyce rockowej. Przede wszystkim jednak mąż Ewy i tata Olafa, Ani i Poli.

 

 

Artur Niewrzędowski - Doświadczony ekspert ds. komunikacji specjalizujący się w tematyce finansowej. Pracuje dla czołowych polskich i międzynarodowych instytucji finansowych. Całe zawodowe życie związany z mediami. Zaczynał w tygodniku Wprost, potem współtworzył Puls Biznesu i następnie przez blisko trzy lata pracował w Wirtualnej Polsce. W spółce Agora SA był koordynatorem ds. promocji i Public Relations, odpowiadając za komunikację portalu Gazeta.pl oraz serwisu ogłoszeniowego Aaaby.pl. Pełnił także funkcję zastępcy Redaktora Naczelnego „Inwestora Finansowego" - magazynu uczestników rynku kapitałowego. Pracował także w Grupie UniCredit, będąc Public Relations Managerem spółki Xelion. Doradcy Finansowi. Prywatnie mąż Agnieszki, ojciec Zośki oraz miłośnik dobrej kuchni, rozweselających win i wód ognistych typu single malt. Studiował socjologię na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Pełnił również funkcję rzecznika prasowego Forum Ekonomicznego Polska-Wschód w Krynicy. Dwukrotnie był finalistą branżowego konkursu Protony.

 

 

Karolina Sudwoj - Nogalska Dyrektor departamentu marketingu BGŻOptima, pierwszego w Polsce banku internetowego specjalizującego się w oszczędzaniu. Ukończyła Uniwersytet Gdański oraz studia MBA na Uniwersytecie Europejskim w Szwajcarii. Karierę zawodową rozpoczęła w roku 1994. Pracowała między innymi dla Telewizji Polsat oraz Ogilvy&Mather Advertising. Wykładała na uniwersytetach w Szwajcarii i USA. Specjalizuje się w marketingu instytucji finansowych. Przez wiele lat zajmowała się komunikacją marketingową dla banku Citi Handlowy. We wrześniu 2011 dołączyła do zespołu banku BGŻOptima, gdzie nadzorowała całość działań komunikacyjnych związanych z wprowadzeniem marki na rynek. Pod względem efektów biznesowych i szybkości budowania świadomości marki był to jeden z najlepszych debiutów na rynku bankowym w ostatnich latach.

Organizatorzy:

Partnerzy

Patroni:

Patroni medialni:

Copyright © Fundacja InternetPR.pl
Realizacja: Ideo
CMS Edito Powered by: